Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen pagina. Hier plaatsen we vragen die vaak door klanten gesteld zijn.
-
Hoe snel bezorgen jullie?'Voor 23.59 uur besteld is de volgende dag in huis'. In sommige gevallen kan het zo zijn dat je bestelling niet de volgende dag geleverd wordt. Deze uitzonderingen zijn:
- Bestellingen geplaatst op zaterdag worden maandag geleverd
- Op officiële feestdagen bezorgen we niet
- Vertragingen bij bezorgingsdiensten
In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is. -
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Je bestelling (gedeeltelijk) retourneren is heel eenvoudig bij Kinger. In slechts 6 stappen leggen we uit hoe het werkt.
1. Login in je account en in je accountomgeving vind je links in het menu 'retourneren.'
2. Selecteer de product(en) en het aantal dat je wil retourneren.
3. Bevestig je keuze door op 'Retourneren' te klikken.
4. Wij ontvangen je retouraanvraag en voorzien je binnen 24 uur van een retouretiket.
5. Pak je retour in en breng het pakket naar een DHL ServicePoint.
6. Zodra je retour bij ons binnen storten we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je rekening waarmee je hebt betaald. -
Betaal ik verzendkosten?De meeste producten op Kinger worden gratis aan huis geleverd. Echter zijn er producten waar wel extra verzendkosten worden gevraagd. In dat geval staat dat vermeld op de pagina van het product.
-
Waarom is mijn bestelling niet bezorgd?Helaas komt het soms voor dat de bezorger niet op tijd kan leveren. In het geval van vertraging laten we altijd per e-mail weten wat de nieuwe verwachte bezorgdatum is.
Was je op het moment van bezorgen niet thuis? Dan kan het zijn dat het pakketje bij de buren of bij een servicepunt ligt. Ook kan het zijn dat de bezorger de volgende dag opnieuw langs komt. In al deze gevallen laat de bezorgingsdienst een brief achter waar je pakket is of wanneer ze opnieuw langskomen. -
Hoe volg ik mijn bestelling?Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat wij deze versturen. Dat kan gemakkelijk door op de link te klikken in de e-mail die je van ons krijgt zodra we je bestelling hebben ingepakt.
-
Kan ik veilig shoppen bij Kinger?De veiligheid van onze klanten staat altijd op de eerste plaats. Om een voorbeeld te noemen worden betaalgegevens nooit bij ons in het systeem opgeslagen en gebruiken we persoonlijke gegevens alleen voor het verwerken van een bestelling.
Lees meer over hoe we met gegevens van klanten omgaan in onze privacyverklaring.
Slotje in je browser
Ons webadres met https:// en niet met http://. De 's' staat in dit geval voor 'secure/ beveiligde' verbinding' en betekent dat gegevens versleuteld worden opgeslagen. -
Is retourneren gratis?Afhankelijk van je aankoop is retourneren bij Kinger altijd gratis. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten het product kosteloos kunnen uitproberen. Daar word je vrolijk van! De volgende artikelen kunnen niet geruild/geretourneerd worden:
- Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn;
- Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen;
- Levende producten zoals planten (omdat het bederfelijke producten betreft);
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals ondergoed, badmode, kussens, matrassen, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, erotische artikelen, tondeuses/trimmers en verzorgingsproducten;
- Artikelen die gebruikt, beschadigd, incompleet zijn of waarvan de verpakking ontbreekt;
- Vouchers en kortingsbonnen. -
Hoe word ik terugbetaald?Terugbetaling van je retour worden altijd gestort op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Op die manier weten wij zeker dat het retourbedrag bij de juiste persoon terechtkomt.
-
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Heb je een verkeerde keuze gemaakt? Dat kan natuurlijk gebeuren.
Probeer in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het kan zijn dat het pakketje ons magazijn nog niet heeft verlaten in dat geval kunnen we de bestelling direct ongedaan maken en het aankoopbedrag retourneren. -
Welke producten kan ik niet retourneren?De volgende artikelen kunnen niet geruild/geretourneerd worden:
- Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn;
- Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen;
- Levende producten zoals planten (omdat het bederfelijke producten betreft);
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals ondergoed, badmode, kussens, matrassen, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, erotische artikelen, tondeuses/trimmers en verzorgingsproducten;
- Artikelen die gebruikt, beschadigd, incompleet zijn of waarvan de verpakking ontbreekt;
- Vouchers en kortingsbonnen.
Onderwerpen
Vind je antwoord op je vraag binnen de verschillende onderwerpen.